#127: balklänningar

22:39 |
För ett år sedan var det dags för mig att börja leta efter en balklänning till vår studentbal i som var i maj. Jag hade väldigt svårt att hitta en klänning, jag ville ha en väldigt enkel klänning men självklart inte för enkel. Ville egentligen ha en v-ringad klänning i någon ljus färg men det slutade med att jag hittade en marinblå klänning utan axelband (en som påminner väldigt mycket om nummer tre i collaget). Den var väldigt fin och vi sydde in den och la upp den i butiken där jag köpte den så att den verkligen skulle sitta perfekt.
 
Jag hittade några väldigt fina klänningar på Nelly till ett väldigt bra pris. Sitter inte klänningen perfekt kan man istället lägga en extra peng på att lämna in klänningen till en sömmerska och sy in den så att den sitter rätt eller kanske lägga upp den om den är för lång. Har man ett mecenatkort kan man till och med få 10% hos Nelly, ännu billigare!
 
 
    1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8.



Elin


Så fina!! Vet att dom har 20% på sofia moores klänningar också, superfina:)

Svar: Ja de är verkligen såå fina!
Joanna D. Hansson







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG/HEMSIDA