#77: 90-dagars

20:05 |
 
Hej på er! Har precis vaknat upp från min powenap som varade i drygt tre timmar mer än vad jag hade räknat med haha. Det har varit en lååång dag idag så jag förtjänade det. Vi hade nedräkningsfest igår och temat var pyjamas som ni kanske kan se. Det var superkul och nu är man sjukt taggad på studenten!! Jag kom hem vid halv två och sex timmar senare skulle jag ta bussen till skolan. Som tur var hade vi en ganska lugn dag, vi har bara filmat treorna idag som har haft ett FN-rollspel så vi har inte haft några ansträngande lektioner. Vi slutade runt tolv-tiden men jag, Maja och Kimberly satt kvar i några timmar och kämpade med vårt gymnasiearbete som ska vara inne om sex dagar. Nu ska jag fortsätta kränga godis, ha en bra kväll!



Så du köpte godis trots allt...

Svar: Hihi ja<3
Joanna D. Hansson







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG/HEMSIDA