#67: fredagen den 13:onde

13:56 |
Godmorgon på er (eller eftermiddag kanske jag ska säga), hade ni någon otur igår när det var fredagen den 13:onde? Jag skulle inte vilja påstå att jag hade speciellt mycket otur, snarare tvärtom. Jag hade bara en lektion igår och den blev inställd vilket resulterade i några timmars sovmorgon. Till middag skulle vi egentligen ha ätit kyckling men den luktade lite skumt så pappa fick köra och handla lite plockmat. Musslor, rökt makrill och lax samt någon annan rökt fisk plus inlagda musslor och räkor. Åh vad gott. Så lite tur i oturen hade vi haha. (Intresseklubben antecknar..)
 
Jag lämnade förresten tillbaka både spetstoppen och min fina kappa som jag köpte häromdagen. Mina kompisar (åh vad töntigt det lät haha) sa att den såg typ likadan ut som min andra svarta kappa så det känds som waste of money när de sa så :( Synd för den var så fin haha. 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG/HEMSIDA