#61: sjung om studentens lyckliga dar

21:24 |
 
Lite lustigt att jag skrev att jag var jätteglad igår för att jag hade löst mina designproblem men inte för att jag ÄNTLIGEN har fått min studentmössa?? Hmm, märks verkligen vad jag prioriterar att skriva om i bloggen haha. Anyway, mössan är superfin och lite blingbling, jag har även Skånegripen på ovansidan av mössan. I mitten av förra veckan fick jag min studentklänning som jag beställt och den satt som en smäck! Nu är det inte många dagar kvar.
 
Idag är jag också glad, dels för att Shakespear-uppträdet är över och att det faktiskt gick bra trots min nervositet, men även för att det snart är lov och för att det är nedräkningfest imorgon! Yeey. 



Åh vad roligt och fantastiskt :) Jag hade kunnat tänka mig att gå om hela gymnasiet bara för att få uppleva den dagen igen :)

Svar: Ja det kan jag tänka mig! Är såå taggad på att ta studenten nu! :D
Joanna D. Hansson


Åh våra mössor ser precis likadan ut! Bara att jag har hälsingebocken på min :D
Visst är det guldtext?

Svar: Ja det är guldtext! Hoppas du är lika nöjd med din som jag är med min! :D
Joanna D. Hansson


Har tyvärr inte fått min än.. :( Får min efter sportlovet..

Jaa bora bora verkar vara en drömplats! Åh vad fuskigt! Nej det kan jag förstå! :D







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG/HEMSIDA