#94: studentinbjudningar

18:41 |
Nu jäklar börjar det hända grejer! I helgen gjorde jag klart studentinbjudningarna till släkten och i måndags postade vi dem. Ni som känner mig vet att jag älskar att pyssla så jag bestämde mig för att pynta kuverten med en liten svenska flaggan rosett hehe. I lördags åkte jag in till Malmö och letade efter balklänning och efter många om och men så hittade jag äntligen en! Den var lite stor här och där så idag åkte jag och mamma in och fick den uppnålad så om två veckor är den helt klar! Idag har jag även skrivit nationella i svenska 3 och det var supernervöst. Jag satt i tre timmar men tillslut tror jag att jag fick rätt på det. Förhoppningsvis blir jag godkänd och har jag tur (vilket jag hoppas att jag har) så får jag lite högre än E. 
 
Xx. J.



Caroline


Åh va mysigt! Fanns det en dag jag skulle kunna återuppleva så är det just studenten :D


Clara


Så fint det blev! Kul med lite personliga inbjudningar!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG/HEMSIDA