#26: maria nila palett colour refresh 0.20

20:14 |
Måste bara tipsa er om denna!! Maria Nila palett colour refresh 0.20! Det är en slags inpackning som innehåller violetta pigment som tar bort de gula tonerna håret. Jag själv HATAR när mitt hår går i gult, jag passar inte alls i varma toner så denna passade perfekt för mig! Det står på flaskan precis hur man ska göra: schamponera, låt inpackningen verka i 3-10 minuter beroende på hur kallt du vill ha det (jag brukar inte handdukstorka mitt hår), skölj ur och ta balsam. Funkar utmärkt! Det torkar inte ut lika mycket som silverschampoo/balsam plus man behöver inte köpa både shampoo och balsam. Jag använder inte den varje gång jag tvättar håret så den är ganska dryg. Kostade 249:- hos min frisör men finns säkert något bra extrapris på internet. Finns även i en mängd andra toner/färger, till exempel röd så vill man prova dip dye för några dagar kan man ta den i topparna. Tips tips!



LINNEA


Åh har sett den i ett X antal butiker och spanat in den lite! Låter som att den är grym :) får se om jag kanske testar!! Kram


MATILDA


Tack för tipset :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG/HEMSIDA