#133: white and pink

20:19 |
Igår var jag ledig men det blev ingen sovmorgon för det, vaknade vid halv sju och sen kunde jag inte somna om. Så jag klev upp från sängen och drog på mig ett par träningstight och tröja och drog iväg till gymmet. Kondition och mage stod på schemat. Fredagen spenderade jag hemma hos Jonatans killkompis tillsammans med ett gäng killar och lite tjejer. Beerpong och våfflor, bra kväll! Ikväll är jag ensam hemma så jag och Jonatan har precis lagat mat, fajitas fick det bli denna gången. Vi brukar allitd skala massa räkor och göra någon rätt med räkor när vi ska laga mat men det orkade jag inte göra denna gången så det fick bli något enkelt. 
 
Sprang ner på ICA efter träningen och köpte två buketter tulpaner till mamma och pappa. Pappa har precis klippt  vår trollhassel i trädgården så vi har massa fina grenar liggandes i trädgården så jag tänkte de kunde vara fint med lite grenar i buketten. 



Veronica Wallgren



Underbart med tulpaner!


Sarah


De e så fint me tulpaner :)


Sarah


Fin bukett :) Ja älskar blommor :)


Fint!:)


Sanna



Va fin bukett :) Önskar dig en fin dag :)


Paulina



Så fint med tulpaner!


Så fint!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG/HEMSIDA