#56: breaking bad

19:35 |
Hej på er! Jag har nästan precis kommit hem till Jonatan efter träningen. Har precis duschat och snart blir det fajitas!! Det ska bli asgott! Insåg även vilken utväxt jag har (!!), jag tycker dock inte att den syns lika mycket i verkligheten så jag har liksom inte brytt mig om det, kanske får göra det snart haha. Well well, ikväll ska vi fortsätta att se några avsnitt av Breaking Bad. Vi har precis börjat se den och ska jag vara ärlig tycker jag att den är lite trög men den har fått sjukt bra kritik så vi får ge den en chans. Kanske någon av er som har sett den?
 



Caroline


Jag gav Breaking Bad några avsnitt sen tyckte jag också att den var lite seg, men ska snart ge den ny chans då jag också hört att den ska vara riktigt bra :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG/HEMSIDA