#104: i'm back

18:38 |
I'M BAACKK! Ser att jag fortfarande har 14 trogna läsare, stay strong my friends<3 Efter drygt två månaders sparande (och slösande) har jag äntligen skramlat ihop till en Macbook Pro! Köpte den idag och ingen är gladare än lilla mig, fick dessutom ett par Beats Solo2 hörlurar på köpet. Har samlat på mig lite bilder under dessa två månaderna som jag tänkte visa er så småningom, så brist på fantasi till inlägg har jag förtillfället inte, men däremot har jag kanske lite brist på ork till det. Jag insåg nyss att jag fortfarande inte har visat några bilder från studenten hehe. Det kanske kommer det med, om några dagar. Eller veckor. Kanske månader. Eller lagom tills att 97:orna tar studenten. Anyways, hoppas ni har saknat mig för jag har saknat er<3
 
Xx J.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG/HEMSIDA