#51: colorful training

15:18 |
Hade en lektion idag och sedan slutade jag för dagen. Var hemma vid halv elva, tog någonting att äta och sedan slängde jag mig i sängen. Har varit så fruktansvärt trött hela denna veckan så det var skönt med lite extra sömn. Idag ska jag träna, första gången på flera, flera månader. Skäms nästan lite över hur länge sen det faktiskt är. Vill inte ens tänka på hur ont i kroppen jag kommer ha imorgon och de kommande dagarna :( 



Emmy's Life



Så många fina! Jag älskar att ha träningskläder i väldigt färggranna färger samt olika mönster. Så snyggt! :)


Men Gud så härligt det måste kännas, att träna igen!
Hoppas det gick bra :)
Kram på dig fina du!


Men Gud så härligt det måste kännas, att träna igen!
Hoppas det gick bra :)
Kram på dig fina du!


Caroline


Den längst upp till vänster var himla fin! Hoppas träningen går bra :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG/HEMSIDA