#50: 730 days together

19:08 |
Igår firade jag och Jonatan att vi hade varit tillsammans i hela två år, helt sjukt vad tiden har gått fort!! Jag kände för att vara extra romantisk (hehe) så jag klistrade ihop en liten bok med bilder från när vi började träffas och skrev 83 anledningar varför jag älskar honom. Jag beställde boken från PhotoBox och fick 70% på min första beställning vilket var kanon eftersom fotoböcker oftast kostar några hundralappar. Hur som helst, han blev jätteglad!
 
På kvällen käkade vi tapas på La Roche som ligger vid lilla torg i Malmö. Såå mysigt och såå gott! Varken jag eller Jonatan hade ätit tapas innan så vi visste inte riktigt om det skulle bli en hit eller ej, men det blev det! Och så fruktansvärt dyrt var det faktiskt inte, vi beställde sex rätter och totalt gick det på strax över femhundralappen inklusive dricka. Tips tips tips! 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG/HEMSIDA