#59: gymtime

20:31 |
Hej på er! Har precis komimt ut från duschen och ligger nu i sängen. Körde ett jättejobbigt ben- och rumppass på gymmet så jag är helt slut nu. Känner på mig att jag kommer sova gott inatt. Idag höll jag mitt tal och det gick väl hyfsat bra, är man någonsin nöjd? Brukar typ få blackout efter att jag framför olika tal eller redovisningar. Jag kommer nästan aldrig ihåg vad jag har sagt eller gjort så ibland kan jag få ångest över något som jag tror att jag inte har sagt, alltså typ missat en viktigt del, men som jag faktiskt har sagt. Ah vad invecklat det blev haha! Nu är det över och det är skönt. Hoppas ni får en bra kväll!



Tuuli


Älskar den gula färgen! - Veckansblogg vinnarna är nu framtagna och en ny omgång finns på bloggen, den nya omgången finns länkad under min header!


Caroline


Snygg tröja! Och härligt med ben och rumppass! :D







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG/HEMSIDA