#89: skor till våren och sommaren

20:37 |
slip-on
 
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9
 
Har fått en liten crush på slip-on skor denna vår. Finns i tusentals färger och möster och alla är lika coola. Tycker dock att ett par neutrala och enfärgade slip-on skor är snyggast, och lättast att matcha,  eller så hade jag velat ha ett par i läderimitationett som nummer sex, det är svinsnyggt!! 
 
 
trainers
 
1 - 2 - 3 
 
Och så har vi träningsskorna fast som kan användas i annat syfte, till exempel att gå från bussen till glasskiosken och köpa mjukglass (alla som känner mig vet att jag älskar mjukglass). Jag har velat ha ett par vita Nike Air Max Thea hur länge som helst men eftersom man är lite pank så har jag inte riktigt råd med det just nu *snyft*, får önska mig dem i studentpresent hihi. 
 
 
summer pt1
 
1 - 2 - 3 - 4 
 
Jag har alltid velat ha ett par öppna sandaler men nojjar för mycket över att visa mina tår men blir avis på alla som vågar ha det eftersom att det är så satans snyggt. Har även fått en liten (läs stor) crush på spetsiga skor, gärna ballerinaskor. Hatade det innan men nu tycker jag att det är dösnyggt. Funny how things can change. 
 
 
 
high heels
 
1 - 2 - 3 - 4 
 
Alltså, dessa skor. Åhh så fina!! Hade velat ha ett par i varje färg om jag fick bestämma. Jag införskaffade mig ett par svarta i somras, fast där är remmen vid tårna är i läder. Det som jag gillar extra mycket med dessa är att klacken inte är så hög vilket gör att de är supersköna att gå i MEN det skaver en aning vid tårna. Men med lite plåster så ska det nog gå bra. 
 
Xx. J.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG/HEMSIDA