#47: summary of weekend

22:24 |
Hej på er! Hoppas att ni alla har haft en bra helg. I fredags träffade jag Emma och vi bestämde oss för att se Taken 3, jag var lite skeptisk till den men den var faktiskt bra. I lördags var jag med Jonatan och vi gjorde.. absolut ingenting haha. Blåste så fruktansvärt mycket så man vågade liksom inte lämna dörren. Idag har jag pluggat samtidigt som jag har kollat på Teen Wolf.. Skäms lite när jag säger att jag kollar på den men den är faktiskt bra. Den är inte så dramatisk (vet inte hur jag ska förklara?) som de andra serierna jag sett utan denna är mer "chill" typ haha. Visserligen stör jag mig enormt mycket på att huvudskådisarna alltid måste springa runt i bar överkropp, känns liksom lite onaturligt. Men men, den är bra ändå. Kanske någon av er som ser eller har sett den? Imorgon har jag prov så I better get back to studying. Ha det bra!
 



Caroline


Fin!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG/HEMSIDA